RIADENIE VÝBEROVÝCH KONANÍ V OBLASTI MARKETINGU

Ak najlepší orchester bude hrať zle, pokiaľ nemá dirigenta, ktorý im rozdá správne noty a drží taktovku pevne v rukách. Rovnako je to v oblasti komunikácie.Ak nemáte dobrú stratégiu (noty) a nemáte dobrú kontrolu nad agentúrou (taktovka), celý systém bude hrať rozladene a výsledok bude žalostný.

Bohužiaľ rozmer slovenských firiem nedovoľuje mať veľké oddelenia, ktoré sú zodpovedné za komunikáciu. V takomto oddelení sú ľudia, z ktorých sa niektorí venujú prieskumom,iní firemným podujatiam, ďalší médiam a lebo reklame. Sú to pracovníci, ktorí sa venujú svojej špecializácii dennodenne a sú naslovovzatí profesionáli. Navyše majú väčšinou na každú oblasť špecializovanú agentúru. Takýchto klientov by ste však narátali na prstoch dvoch rúk.

Ďalším stavom je situácia, kedy je vo podniku človek, ktorý je zodpovedný sám za marketing a musí stihnúť všetko. Vymyslieť, presvedčiť šéfa, zistiť kalkulácie, urobiť plán, spísať zadanie pre agentúru alebo dodávateľa, vybrať ho, kontrolovať dodávky, korektúry, komunikovať s finančným o zaplatení faktúr. Jednoducho povedané práce vyše hlavy, ktorú človek dokáže zvládať len tak tak.

V inej situácií sú pracovníci, ktorí majú marketing na starosti len ako súčasť nejakej inej činnosti, väčšinou obchodu. Títo majú častokrát k dispozícii „manažéra“, ktorý doťahuje jednotlivé úlohy. Ale ani toto nie je ideálne riešenie a na premýšľanie nezostáva čas.

Je nutné si nájsť spoľahlivého dodávateľa, ktorému môžeme zveriť úlohy. Trh ponúka obrovské množstvo dodávateľov rôznej úrovne. V hre je veľa peňazí a nemôžete si dovoliť minúť cieľ. Ako si teda vybrať toho správneho?

Tu vieme pomôcť my. Máme viac ako 20 ročné skúsenosti v oblasti komunikácie na Slovensku. Pracovali sme pre malé, veľké, domáce aj zahraničné spoločnosti ako agentúra a boli sme pri tvorbe stratégií, pri tvorbe kreatívy, produkcii tlačených materiálov od letákov po veľkorozmerné plagáty, pri nakrúcaní reklám, schvaľovaní ich rozpočtov. Vlastnili sme jednu z najväčších mediálnych agentúr a najväčšiu direkt marketingovú agentúru a oboje sme úspešne predali. A zároveň sme boli aj podnikateľmi, takže vidíme marketing v súvislostiach s predajom, financiami aj riadením podniku.

Tieto skúsenosti sme zbierali vyše 20 rokov a dnes ich ponúkame vám. Môžete nás využiť pri výbere, zadávaní a riadení dodávateľov v oblasti komunikácie.

 

Zaujímate sa o poradenstvo pri výbere dodávateľa?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s vami a pripravíme vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať vaše ciele a finančné možnosti.

Objednať konzultáciu

 

Otestujte marketingový potenciál firmy

Jednoduchým testom zistite, ako je na tom váš marketing. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po je ho vyplnení do mailu.

Spustiť analýzu