Udalosti Search and Views Navigation
november 2016
Neutíchajúci prílev zákazníkov – Vypredané
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede: Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali?…
Zobraziť viac »december 2016
Neutíchajúci prílev zákazníkov
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede: Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali? Ako…
Zobraziť viac »január 2017
Neutíchajúci prílev zákazníkov – január 2017
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali? Ako…
Zobraziť viac »marec 2017
Neutíchajúci prílev zákazníkov – marec 2017
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede: Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali? Ako…
Zobraziť viac »máj 2017
Neutíchajúci prílev zákazníkov – máj 2017
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede: Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali? Ako…
Zobraziť viac »jún 2017
Neutíchajúci prílev zákazníkov – jún 2017
Každá firma stojí a padá na množstve zákazníkov. Môžete mať ten najlepší produkt, môžete mať najusilovnejších a najoddanejších pracovníkov - pokiaľ nebudete mať zákazníkov, neprežijete. Koľko zákazníkov máte Vy? Možno málo, možno veľa, ale vždy ich môže byť viac! Potrebujete skutočne neutíchajúci prílev nových zákazníkov. Je to ako pumpovanie vody do deravého suda. Ak na chvíľu prestanete, zákazníci sa stratia. Otázky na ktoré dostanete odpovede: Čo ovplyvňuje záujem zákazníkov? Čo musíte nevyhnutne urobiť, aby sa o vás zákazníci zaujímali? Ako…
Zobraziť viac »