TVORBA WEBOV, KTORÉ PRINÁŠAJÚ ZÁKAZNÍKOV

Internet rastie raketovým tempom. Keď v roku 2009 dĺžka videí nahraných na youtube za minútu bola 18 hodín , v roku 2013 to bolo už 100 hodín. Počet fotiek nahraných na hlavných sociálnych sieťach bol v roku 2009 denne 110 miliónov, tak v roku 2013 to bolo už 550 miliónov. Internet vládne svetom, a ak chcete prežiť, musíte ísť s prúdom.
Základom úspechu je kvalitná webová stránka, optimalizovaná pre vyhľadávače, na ktorú sú privádzaní potencionálni klienti prostredníctvom reklamy na internete a email marketingom. Na stránke musí byť sledovaná návštevnosť prostredníctvom analytických nástrojov a tieto informácie musia byť kontinuálne používané na zlepšenie obsahu a štruktúry stránky.

Takto nastavená stránka bude zachytávať na internete potencionálnych zákazníkov, ktorí už majú reálnu potrebu a hľadajú jej uspokojenie prostredníctvom produktov, ktoré ponúkate. Je to efektívny, funkčný a v porovnaní s predajnou sieťou omnoho lacnejší spôsob získavania nových zákazníkov.

 

Znaky nefungujúcej webovej stránky:

  • Nejasný cieľ. Viete prese povedať, aký cieľ má váš web? Na koho sa zameriava? Ak nie, tak máte web len preto, aby bol. Môže vás prezentovať ale neprivádza zákazníkov.
  • Zastaralý dizajn, ktorý nezohľadňuje podstatu vašej firmy. Online technológie sa vyvíjajú, búrlivým tempom. Pokiaľ je vaša stránka staršia ako 3 roky, je s veľkou pravdepodobnosťou zastaralá.
  • Stránka nie je optimalizovaná pre vyhľadávače.
  • Neexistencia nástrojov webovej analytiky. Pokiaľ nemeriate výkon webu, neviete, ako naň zákazníci reagujú.

 

Zaujímate sa o účinné webové stránky?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s vami a pripravíme vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať vaše potreby a finančné možnosti.

Objednať konzultáciu

Otestujte marketingový potenciál firmy

Jednoduchým testom zistite, ako je na tom váš marketing. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po je ho vyplnení do mailu.

Spustiť analýzu