Analýza marketingového potenciálu firmy

Pozorne si prečítajte nasledujúce výroky.
Pri každom výroku vyznačte, či s výrokom súhlasíte alebo nesúhlasíte. Ak ste na pochybách, označte neviem.
Výsledok vám zašleme na vami zadaný email.

Meno: Firma: Email: Telefón:
 
1. Vo firme je potrebné mať niekoho, kto je zodpovedný za marketing.
 
2. Prieskumy sú nevyhnutným predpokladom efektívneho marketingu.
 
3. Na to, aby firma dobre predávala, je potrebné robiť marketing.
 
4. Pri pozicioningu umiestňujeme produkt na trh.
 
5. Reklama má bližšie k umeniu, ako k ekonomike.
 
6. Kreativita je v reklame najdôležitejšia.
 
7. Grafik je odborník na reklamu.
 
8. Reklama je dôležitejšia než propagácia.
 
9. Marketing je vždy drahá a nákladná aktivita.
 
10. Bez dobrého PR reklama nefunguje.
 
11. Máme výsledky, ktoré sú spôsobené marketingom.
 
12. Keď sa firme nedarí, je potrebné okamžite znížiť výdaje na marketing.
 
13. Viem s istotou, čo očakávajú moji zákazníci.
 
14. Kvalita marketingu ovplyvňuje dopyt.
 
15. Je možné vytvoriť marketing, ktorý s istotou zasiahne cieľ.
Opíšte kód: