Nami ponúkaná literatúra

Titul „Môj život v reklame & Vedecká reklama“ je prekladom anglického originálu knihy „My life in advertising & Scientific advertising“ od Clauda Hopkinsa. Táto 217 stranová publikácia je zložená z dvoch častí. Prvá je autobiografická a druhá obsahuje množstvo marketingových princípov overených praktickými skúsenosťami autora. Claud Hopkins je jedným z priekopníkov reklamy, ktorého myšlienkami sa dodnes inšpirujú najlepší odborníci z tejto oblasti.

 

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider’s view“. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať. Autorom je John Ward, odborník, ktorý niekoľko desaťročí pracoval v reklamných agentúrach pre množstvo klientov. Svoje bohaté skúsenosti z prostredia medzi klientom a agentúrou zhrnul do tejto veľmi užitočnej publikácie.

 

V prípade, že máte o jeden z titulov záujem nás neváhajte kontaktovať.

 

kontakt